Tuesday, December 15, 2015

Moroni 10

Moroni Pasal 10
Siti saksi Bup Mormon datai nengah Roh Kudus - Pemeri Roh dibagi ngagai urang ke arap - pemeri rohani semampai nunda pengarap - leka jaku Moroni empu bejaku ari abok - Datai meh ngagai Kristus, disempurnaka dalam Iya, lalu nguduska ayu kitak. Kira-kira 432 U.K.


Diatu aku, Moroni, nulis mimit ti manah dikena aku; lalu aku nulis ngagai menyadi aku, urang Laman; lalu aku dekaka sida patut nemu lebih ari empat ratus dua puloh taun udah pansa kenyau ari tanda nya udah diberika pasal penatai Kristus.
2 Lalu aku ngelikunka ngitong tu, sepengudah aku bejaku sekeda leka jaku enggau chara jaku lalau ngagai kitak.
3 Peda meh, aku deka meransang kitak lebuh kitak deka macha utai tu, enti bisi penemu dalam ari Allah Taala kitak patut macha iya, awakka kitak deka ngingat berapa Allaha Tallah udah kasihka anak mensia, ari pengaga Adam, sama belak singga masa kitak deka nerima utai tu, lalu berundingka iya di dalam ati kitak.
4 Lalu lebuh kitak deka nerima utai tu, aku deka meransang kitak tanya meh Allah Tallah, Apai Ti Meruan, enti utai tu enda bendar; lalu enti kitak nanya enggau ati ti lurus, enggau julok ati amat, bepengarap dalam Kristus, Iya deka nyata pemendar nya ngagai kitak, nengah kuasa Roh Kudus.
5 Lalu nengah kuasa Roh Kudus, kitak ulih nemu pemendar semoa utai.
6 Lalu utai ti manah ialah lurus sereta amat; nadai utai manah nyangkal Kristus, tang ngaku iya meh bisi.
7 Lalu kitak ulih nemu Iya bisi, nengah kuasa Roh Kudus, nya alai aku dekaka meransang kitak enda nyangkal kuasa Allah Taala, laban Iya bekerja ngena kuasa, nundakka pengarap anak mensia, ti sebaka saritu, pagilah, enggau belama-lama ia.
8 Lalu mega, aku meransang kitak, menyadi ku, awakka kitak enda nyangkal pemeri Allah Taala; laban bisi maioh, lalu sida datai ari Allah Taala sama. Lalu bisi chara bukai dikena pemeri tu diberi; tang Allah Taala ti sama ngerjaka semoa diperunding; lalu sida diberi ulih penyata ari Roh Kudus ngagai mensia; dikena nguntungka sida.
9 Peda meh, ngagai siko diberi nengah Roh Tuhan, awakka iya ulih ngajar jaku pintar.
10 Lalu ngagai ti bukai, awakka iya ulih ngajar jaku penemu nengah Roh sama.
11 Lalu ngagai ti bukai, pengarap besai amat, lalu ngagai ti bukai, pemeri ngeraika nengah Roh sama.
12 Lalu sekali da, ngagai ti bukai, awakka iya ulih ngerjaka utai ti muntang.
13 Lalu sekali da, ngagai ti bukai, awakka iya tau nusui pasal semoa utai.
14 Lalu sekali da, ngagai ti bukai, genera melikat enggau semengat ti mela.
15 Lalu sekali da, ngagai ti bukai, semoa jenis jaku.
16 Lalu sekali da, ngagai ti bukai, pengereti jaku enggau jenis jaku nyelai magang.
17 Lalu semoa pemeri tu datai ulih Roh Kudus, lalu sida datai ngagai tiap-tiap iko enggau chara siko-siko nundakka peneka Iya.
18 Lalu aku deka meransang kitak, menyadi ku ti dikerinduka, awakka kitak ngingat tiap-tiap pemeri manah datai ari Kristus.
19 Lalu aku deka meransang kita, menyadi ku ti dikerinduka, awakka kitak ngingat Iya endang sebaka kemarik, saritu, enggau belama-lama ia, lalu semoa pemeri tu ti udah ditusi aku, endang pasal semengat, enda kala deka abis, seagi dunya tu deka bediri, semina nitihka penadai pengarap anak mensia.
20 Peda meh, patut bisi iman; lalu enti bisi iman patut bisi pengarap mega; lalu enti bisi pengarap patut bisi pengerindu.
21 Lalu enti kitak nadai pengerindu kitak enda tau diselamat dalam perintah Allah Taala; tauka tau diselamatka dalam perintah Allah Taala enti kitak nadai iman; tauka tau kitak enti nadai pengarap.
22 Lalu enti kitak nadai pengarap kitak patut nyesal ati; lalu penyesal ati datai meh ketegal penyai.
23 Lalu Kristus bendar madah ngagai apai kitai: Enti kitak bisi iman kitak ulih ngaga semoa utai ti lantik ari aku.
24 Lalu diatu aku madah ngagai semoa pengujung bumi tu - enti ari nya datai maya kuasa enggau pemeri Allah Taala deka diambis ari kitak, nya meh nyadi ketegal kitak nadai pengarap.
25 Lalu adih ngagai anak mensia enti tu alai nya; laban nadai urang antara kitak ti ngaga utai manah, ukai siko urang. Laban enti bisi siko urang antara kitak ti ngaga utai manah, iya deka ngereja olih kuasa enggau pemeri Allah Taala.
26 Lalu adih ngagai sida ti deka ngambiska utai tu lalu mati, laban sida deka mati dalam dosa kediri empu, lalu sida enda tau diselamat dalam perintah Allah Taala, lalu aku bejaku nya nitihka leka jaku Kristus; lalu aku enda bula.
27 Lalu aku meransang kitak awakka ngingat utai tu; laban masa datai enggau jampat awakka kitak deka nemu aku enda bula, laban kitak deka meda aku ba mija pengukum Allah Taala; lalu Tuhan deka madah ke kitak: Ukai aku udah madahka leka jaku ngagai kitak, ti ditulis olih laki tu, baka siko urang ti nyabak ari mati, au, sama belak siko urang ti bejaku ari abu?
28 Aku bejadika utai tu sampai pengamat jaku benabi. Lalu peda meh, sida deka pansut ari mulut Allah Taala ti meruan; lalu leka jaku iya deka mengong ari serak seserak.
29 Lalu Allah Taala deka mantaika kitak, utai ti ditulis aku endang amat.
30 Lalu agi aku deka meransang kitak awakka kitak datai ke Kristus, lalu megai tiap tiap pemeri ti manah, lalu anang meh nyentok pemeri ti jai, enda mega utai ti enda tuchi.
31 Lalu dani meh, lalu angkat meh ari abu, O Jerusalem; au, lalu ngena pegari nuan ti bajik, o anak indu Sion, lalu keringka meh tiang bantil nuan lalu ngemesai meh pinggir belama-lama ia, awakka nuan ulih enda agi dikacau, awakka semaia ti Apai ti Meruan udah ngaga ngagai nuan, O rumah Israel, ulih diamatka.
32 Au, datai meh ke Kristus, lalu disempurnaka dalam Iya, lalu tulak meh kediri ari semoa penadai taluk.
33 Lalu agi, enti kitak olih pengasih Allah Taala nyadi sempurna dalam Kristus, lalu nadai tulak kuasa iya, nyadi kitak dituchi dalam Kristus olih pengasih Allah Taala, nengah pengasuh darah nyaya Kristus, ni siti dalam semaia Apai sampai pengampun dosa kitak, ngambik ke kitak nyadi tuchi, nadai penimpang.
34 Lalu diatu, aku madah ke kitak magang, selamat diau. Aku enda lama agi pergi belalak ba Kebun Allah Taala, sampai semengat enggau badan aku deka besatu baru, lalu aku dibai dalam pemenang olih anging, dikena betemu enggau kitak depan mija pengukum Yehova ti besai enggau ngenyamaika, Akim Meruan atas urang ti idup enggau ti mati. Amin.

No comments:

Post a Comment

Batang Injil - Tusun 3 - Juruselamat Kitai

Juruselamat Kitai Semina siko aja ke ulih nunjuk ke jalai bakani ulih pulai ngagai di Syurga. Sapa Iya nya? Nama kebuah patut ninga lalu ...