Tuesday, December 15, 2015

1 Nefi 6

Pasal 6
Nefi nulis utai Allah Taala- Tuju Nefi empu dikena meransang mensia datai ngagai Allah Taala Abraham lalu diselamatka. Kira-kira 600-592 taun S.K.

Lalu diatu, aku, Nefi, enda meri turun-menurun apai ku dalam bagi tu ngitong aku, enda mega bisi barang maia aku deka meri nya sepengudah masa tu atas lambar tu ti aku nulis; laban nya udah diberi dalam ngitong ti disimpan ulih apai ku; nya alai aku enda nulis nya dalam pengawa tu.
2 Laban chukup ngagai aku madah kami ari peturun Yusuf.
3 Lalu ngagai aku nadai penanggul enti aku bejimat meri ngitong penuh semoa utai apai ku, laban aku dekaka endur ni bagi aku ulih nulis utai Allah Taala.
4 Laban pemenoh reti ku ialah awakka aku engka tau meransang mensia datai ke Tuhan Abraham, enggau Tuhan Ishak, enggau Tuhan Yakub, lalu diselamatka.
5 Nya alai, aku enda nulis utai ti ngenyamai ati ngagai dunya, tang utai ti ngenyamaika ati ke Allah Taala enggau urang ti jauh ari utai dunya.

6 Nya alai, aku deka meri pesan ke bala peturun ku, awakka sida nadai ngisi lambar tu enggau utai ti nadai rega ngagai anak mensia.

No comments:

Post a Comment

Batang Injil - Tusun 3 - Juruselamat Kitai

Juruselamat Kitai Semina siko aja ke ulih nunjuk ke jalai bakani ulih pulai ngagai di Syurga. Sapa Iya nya? Nama kebuah patut ninga lalu ...