Tuesday, December 15, 2015

1 Nefi 7

Anak Lehi pulai ke Yerusalem enggau jemput Ismael enggau sebilik iya dikena nitih sida dalam pejalai sida - Laman enggau urang bukai ngelaban - Nefi meransang menyadi iya bepengarap dalam Tuhan - Sida ngikat iya enggau tali lalu ngaga perambu pengelus iya - Iya dilepas ulih kuasa pengarap - menyadi iya minta pengampun - Lehi enggau gerempung iya ngaga korban enggau sedekah angus. Kira-kira 600-592 S.K.
1 Diatu, aku dekaka kitak nemu, sepengudah apai ku, Lehi, udah badu nilit pasal bala peturun iya, nyadi meh Tuhan nusi ngagai iya, ko iya, enda patut ngaga iya, Lehi, awakka iya deka ngambik sebilik iya ke dalam endur puang besiko, tang awakka anak laki iya ulih bebini anak indu, awakka sida ulih ngangkat bala peturun ngagai Tuhan dalam tanah disemaia.
2 Lalu nyadi meh Tuhan mesanka iya awakka aku, Nefi enggau menyadi ku patut pulai baru ke nengeri Yerusalem, lalu mai Ismael enggau sebilik iya ke endur puang.
3 Lalu nyadi meh aku, Nefi, sekali da, enggau menyadi ku, mupok ke dalam endur puang dikena pergi ke Yerusalem.
4 Lalu nyadi meh kami pergi ke rumah Ismael, lalu kami dirinduka dalam pemeda mata Ismael, naka kami bejaku ngagai iya jaku Tuhan.
5 Lalu nyadi meh Tuhan ngelembut ati Ismael empu, lalu bilik iya mega, naka nya sida segau-segau bejalai enggau kami ke dalam endur puang ngagai langkau kain apai ku.
6 Lalu nyadi meh maia kami segau-segau bejalai dalam endur puang, peda meh Laman enggau Lemuel enggau dua anak indu Ismael, enggau dua anak laki Ismael enggau sebilik sida iya, ngelaban kami; au enggau aku, Nefi, enggau Sam, enggau apai sida, Ismael, enggau bini iya enggau tiga anak indu bukai iya.
7 Lalu nyadi meh maia pengelaban nya, sida dekaka pulai ke nengeri Yerusalem.
8 Lalu diatu, aku, Nefi, benung tusah ati, nya alai aku nusi ngagai sida, au, sama belak ngagai Laman enggau Lemuel: Peda meh perunding kitak, ngambik ke kitak bengunaka aku, adik kitak, patutkah bejaku ngagai kitak, au lalu meri chontoh ngagai kitak?
9 Kati kitak enda ninga jaku Tuhan?
10 Kati kitak enda ngingat kitak udah meda siko melikat Tuhan?
11 Kati kitak enda ngingat utai ke bada ti digaga Tuhan dikena kitai dalam pengelpas kitai ari jari Leban, lalu mega kitai patut ngulihka ngitong nya?
12 Au, lalu kati kitak enda ngingat Tuhan tau ngaga semoa utai nitihka peneka iya, dikena anak mensia, enti sida deka bepengarap dalam iya? Peda meh, awakka kitai arapka iya.
13 Lalu enti kitai ngarapka iya, kitai deka ngulih tanah disemaia, lalu kitak deka nemu maia siti timpoh masa ila, jaku Tuhan deka tembuk pasal pengerusak Yerusalem, laban semoa utai ti Tuhan udah bejaku pasal pengerusak Yerusalem patut ditembuk.
14 Peda meh, Roh Tuhan badu diau enggau sida enda lama agi, nya alai sida udah nulak nabi; lalu Jeremiah udah dibuai ke dalam rumah tutup. Lalu sida udah nguji ngambik pengidup apai ku, naka nya sida muru iya pansut ari nengeri.
15 Diatu peda meh, aku madah ke kitak enti kitak pulai ke Yerusalem, kitak deka mati enggau sida iya. Lalu diatu, enti sida bisi pemilih, pergi meh ke tanah nya, lalu ingat meh leka jaku ti aku bejaku ngagai kitak, enti kitak pulai, kitak mega deka mati; laban Tuhan ngasoh aku patut bejaku pia.
16 Lalu nyadi meh lebuh aku, Nefi, udah madah leka jaku tu ngagai menyadi ku, sida nganu enggau aku. Lalu nyadi meh seduai ngulur jari seduai ngagai aku, laban peda meh, sida nganu amat, lalu seduai ngikat aku enggau tali, laban seduai dekaka ngambik pengidup ku, awakka seduai engka ninggal aku dalam endur puang dikena dipajoh jelu liar.
17 Tang nyadi meh aku besampit ngagai Tuhan, ko: O Tuhan, nitihka pengarap ku ti dalam nuan, deka kah nuan ngelepaska aku ari jari menyadi ku, au, sama belak meri aku pengering awakka aku tau mumbus tali tu ti ngikat aku?
18 Lalu nyadi meh lebuh aku madah leka jaku tu, peda meh, tali nya dilepas ari jari enggau kaku aku, lalu aku bediri di moa menyadi ku, lalu bejaku baru ngagai sida.
19 Lalu nyadi meh sida nganu baru enggau aku, lalu sida nguji ngulur jari seduai ngagai aku, tang peda meh, siko anak indu Ismael, au, enggau indai iya mega, enggau siko anak laki Ismael, sida iya minta ari menyadi ku, naka nya sida ngelembutka ati seduai, lalu seduai badu nguji ngambik pengidup ku.
20 Lalu nyadi meh seduai tusah ati, ketegal penyai seduai, naka nya seduai nundokka pala di moa aku, lalu seduai minta pengampun ari aku awakka aku ngampun seduai ari utai ti digaga seduai enggau aku.
21 Lalu nyadi meh aku ngampun enggau bendar seduai ari semoa utai ti digaga seduai, lalu aku meransang seduai besampit ngagai Tuhan Allah Taala seduai dikena pengampun. Lalu nyadi meh seduai ngaga pia. Lalu sepengudah seduai badu besampit ngagai Tuhan, kami bejalai baru ke pejalai kami ngagai langkau kain apai kami.
22 Lalu nyadi meh kami nurun ke langkau kain apai kami. Lalu sepengudah aku enggau menyadi ku enggau semoa bilik Ismael udah nurun ke langkau kain apai ku, sida meri terima kasih lalu sida meri korban enggau sedekah angus ngagai iya.

Previous Next

No comments:

Post a Comment

Batang Injil - Tusun 3 - Juruselamat Kitai

Juruselamat Kitai Semina siko aja ke ulih nunjuk ke jalai bakani ulih pulai ngagai di Syurga. Sapa Iya nya? Nama kebuah patut ninga lalu ...